Zielony obiad 500kcal

Są zielone koktajle, więc dlaczego nie zielone obiady?

Składniki:

  • Makaron ryżowy – 1 szklanka
  • Ryba – 70g
  • Brokuł – kilka różyczek
  • Szparagi – 5 gałązek
  • Sezam – 1 łyżka
  • Olej rzepakowy – 1 łyżka

Przygotowanie:

Makaron ryżowy zalać gorącą wodą. Rybę oraz warzywa ugotować na parze. Sezam lekko podprażyć. Gdy makaron będzie już miękki, połączyć wszystkie składniki, doprawiając olejem rzepakowym.

Obiad dostarcza dostarcza 500kcal, ponad 80% zapotrzebowania na witaminę E (!), 75% na foliany i witaminę C (!), 40% na magnez, 30% na cynk, ponad 25% na błonnik, ponad 20% na potas, 20% na żelazo oraz 10% na wapń.

Smacznego!

Edukacja Żywieniowa

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi, którzy chcą wiedzieć więcej o zdrowym odżywianiu. Zależy nam na zwiększaniu świadomości żywieniowej, by dokonywać zdrowych wyborów każdego dnia.
Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *