Warzywa z kaszą gryczaną 350kcal

Polecamy, danie bogate w błonnik, magnez, żelazo, foliany i witaminę C – w sam raz na zmienną wiosenną pogodę! Aż trudno uwierzyć, ale w ten sposób zjesz jednorazowo 400g warzyw!

Składniki:

  • Kasza gryczana – 2 łyżki
  • Pieczarki – 3 średnie
  • Cukinia – 1/2 średniej
  • Szpinak – 2 garści
  • Papryka – 1/2 średniej
  • Olej rzepakowy – 1 łyżka
  • Sezam – 1 łyżka

Przygotowanie:

Kaszę ugotować na sypko, pieczarki i cukinię pokroić na plasterki, a następnie poddusić w odrobinie wody. Szpinak i paprykę poszatkować na sałatkę. Podawać z olejem rzepakowym i sezamem lub innymi ziarnami. Kaszę gryczaną także można zastąpić inną – jaglana lub owsiana także będzie w sam raz.

Warto być kreatywnym i tworzyć własne ulubione dania. Do potraw wybierajcie wysoko odżywcze składniki, a unikniecie niedoborów!

Edukacja Żywieniowa

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi, którzy chcą wiedzieć więcej o zdrowym odżywianiu. Zależy nam na zwiększaniu świadomości żywieniowej, by dokonywać zdrowych wyborów każdego dnia.
Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *