Sałatka z cieciorką 430kcal

Nawet w lato warto dbać o odporność, zwłaszcza w zmienną pogodę… Polecamy sałatkę z czerwonymi warzywami, zaledwie 1/4 papryki dostarcza ponad 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę C – warto ją jeść, sezon właśnie się zaczyna!

Składniki:

  • Cieciorka – 3 łyżki surowej 45g
  • Kasza jęczmienna pęczak – 3 łyżki surowej 45g
  • Warzywa – sałata, pomidor, papryka
  • Olej rzepakowy lub lniany – 1 łyżka 10g

Przygotowanie:

Wszystkie składniki wymieszaj, dodając olej oraz przyprawy, na przykład świeże zioła – u nas bazylia.

Danie dostarcza 20% energii z diety, spełnia również ponad 50% zapotrzebowania na błonnik, ponad 100% na witaminę C, 70% na witaminę E, ponad 60% na foliany, 40% na cynk i magnez, a także ponad 30% na żelazo i potas.

Edukacja Żywieniowa

Edukacja Żywieniowa

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi, którzy chcą wiedzieć więcej o zdrowym odżywianiu. Zależy nam na zwiększaniu świadomości żywieniowej, by dokonywać zdrowych wyborów każdego dnia.
Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *