Makaron z tuńczykiem 500kcal

Bardzo słoneczny makaron z tuńczykiem i warzywami – ten sycący posiłek polecamy przede wszystkim na obiad, bo taka porcja energii na kolację może już przyczynić się do zwiększenia masy ciała… Wieczorami powinniśmy unikać zjadania dużych porcji energii – mamy wtedy tendencję do gromadzenia tkanki tłuszczowej. Lepiej zjeść większe śniadanie, drugie śniadanie czy obiad niż kolację!

Składniki:

  • Makaron kukurydziany – 1 szklanka
  • Tuńczyk – 1/2 puszki
  • Cebula – 1/2 średniej
  • Cukinia – 1/4 średniej
  • Papryka żółta i czerwona – po 1/2 każdej z nich
  • Olej rzepakowy – 1 łyżka

Przygotowanie:

Makaron ugotować al dente. Cebulę udusić, a następnie dodać do niej pokrojoną w plasterki cukinię i żółtą paprykę. Pod koniec gotowania dodać olej rzepakowy i ulubione przyprawy oraz tuńczyka. Danie podawać posypane świeżą czerwoną papryką – smacznego!

Potrawa dostarcza 25% energii z diety, ponad 100% (!) zapotrzebowania na witaminy C i E, ponad 25% na magnez oraz 25% na błonnik pokarmowy i cynk.

Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *