Makaron z duszoną pietruszką 440kcal

Nie macie wrażenia, że często nie doceniamy najbardziej podstawowych warzyw, owoców i przypraw? Dlatego właśnie – dziś w roli głównej natka pietruszki! Faktycznie dostarcza duże ilości witaminy C, jednak aby skorzystać z jej właściwości, warto zjeść przynajmniej garść! Kilka listków to znacznie za mało…

Składniki:

  • Makaron ryżowy – 1 szklanka
  • Cebula – 1/4 średniej
  • Szpinak – 1 garść
  • Cukinia – 1/4 średniej
  • Natka pietruszki – 1 garść
  • Olej rzepakowy – 1 łyżeczka
  • Pestki słonecznika – 1 łyżka
  • Papryka czerwona – 1/4 średniej

Przygotowanie:

Makaron ugotować al dente. Cebulę udusić, a następnie dodać do niej posiekany szpinak i natkę pietruszki oraz pokrojoną w plasterki cukinię. Pod koniec gotowania dodaj również olej rzepakowy, ulubione przyprawy (dobrze będzie pasował czosnek) i pestki słonecznika.

Danie podawać ze świeżą czerwoną papryką – smacznego!

Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *