Łosoś z risotto i sezamem 490kcal

Konkretny obiad na chłód i poprawę odporności! Dostarcza 25% energii z diety oraz 100% witamin C, A i E, kwasów omega-3, a także witaminy B12! Dodatkowo – 25% potasu, 30% błonnika oraz 50% folianów i witaminy D! Dobrze jest zjeść chociaż jeden ciepły posiłek w ciągu dnia!

Składniki:

  • Mięso łososia – 1 porcja wielkości pół dłoni 70g
  • Ryż – 3 łyżki surowego 45g
  • Warzywa – ¼ cukinii, ½ papryki, pieczarka do smaku 300g
  • Olej rzepakowy – 1 łyżeczka do warzyw z ryżem (stosować na koniec gotowania) 5g
  • Ziarna sezamu – 1 łyżeczka prażonego do smaku 5g

Przygotowanie:

Łososia przyprawić ulubionymi przyprawami i ugotować na parze razem z pokrojonymi warzywami. Ryż przygotować na sypko. Następnie połączyć warzywa z ryżem i jeszcze chwilę podgotować. Podawać z odrobiną oleju rzepakowego i prażonym sezamem. SMACZNEGO!

Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *