Lekki warzywny rosół 200kcal

Dziś proponujemy bardzo lekki warzywny rosół – tylko 200kcal! Zupy są doskonałym sposobem, żeby zwiększyć ilość warzyw i płynów w diecie. Nasz był przepyszny!!!

Składniki:

  • Pierś z kurczaka – 1 sztuka
  • Marchew, pietruszka, por – po 1 warzywku
  • Seler, cebula – po 1/2 warzywka
  • Przyprawy do smaku – sól, pieprz, liść laurowy, ziele angielskie

Przygotowanie:

Mięso z kurczaka oczyścić, pokroić w kostkę i gotować 45 minut. Warzywa oczyścić, obrać ze skórki, pokroić w talarki. Dodać do wywaru wraz z przyprawami i gotować jeszcze kwadrans. Przed podaniem posypać natką pietruszki lub inną zieleniną w ilości przynajmniej dwóch łyżek.

Smacznego! Przepis pozwala ugotować zupę dla dwóch osób.

Edukacja Żywieniowa

Edukacja Żywieniowa

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi, którzy chcą wiedzieć więcej o zdrowym odżywianiu. Zależy nam na zwiększaniu świadomości żywieniowej, by dokonywać zdrowych wyborów każdego dnia.
Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *