Lekka sałatka 300kcal

W tak upalne dni polecamy wszystkim lekką sałatkę! Pamiętajcie, że warzywa oprócz witamin i składników mineralnych dostarczają także wody…

Składniki:

  • Mieszanka sałat – 1 garść
  • Żółta papryka – 1/4 średniej
  • Pomidorki koktajlowe – 1 garść
  • Pestki słonecznika – 1 garść
  • Olej rzepakowy lub lniany – 1 łyżka

Przygotowanie:

Warzywa poszatkuj, dodaj pestki słonecznika, olej i gotowe w mniej niż 10 minut!

U nas składnikiem specjalnym jest także fenkuł, jednak można zastąpić go również innymi zielonymi liśćmi. Zjedz z makaronem lub pieczywem, a uzyskasz pełnowartościowy obiad!

Danie dostarcza 300kcal, 20% zapotrzebowania na błonnik, 30% na foliany, 40% na magnez oraz ponad 100% na witaminy C i E!

Edukacja Żywieniowa

Chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem ze wszystkimi, którzy chcą wiedzieć więcej o zdrowym odżywianiu. Zależy nam na zwiększaniu świadomości żywieniowej, by dokonywać zdrowych wyborów każdego dnia.
Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *