Gulasz z łososiem 450kcal

A Ty przygotowujesz szybkie dania?

Akurat dzisiaj dopadł nas brak czasu na gotowanie obiadu od podstaw – na szczęście miałyśmy zapasy! Nie marnowanie żywności to także ważny element zdrowego odżywiania – korzystaj z tego, co masz pod ręką!

Składniki:

  • Łosoś – 1 porcja wielkości pół dłoni 70g
  • Kasza gryczana niepalona – 3 łyżki surowej 45g
  • Warzywa – ¼ cukinii, 1 marchewka, kilka różyczek brokuła 300g
  • Olej rzepakowy – 1 łyżka (stosować pod koniec gotowania) 10g
  • Ulubione kiełki – u nas lucerna

Przygotowanie:

Łososia przyprawić i ugotować na parze razem z pokrojonymi warzywami. Kaszę przygotować na sypko. Następnie połączyć wszystkie składniki i jeszcze chwilę podgotować. Podawać z odrobiną oleju rzepakowego.

Danie dostarcza 450kcal, ponad 30% dziennego zapotrzebowania na błonnik, ponad 70% na witaminę E, ponad 60% na foliany, ponad 50% na magnez oraz ponad 25% na potas.

Edukacja Żywieniowa
0 replies

Dodaj komentarz

Podziel się swoim komentarzem
Możesz tu podzielić się swoja opinia o Edukacji Żywieniowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *